پسر نازم متين

روز زميني شدن تو عزيزم پسرم عشقم متين

1393/6/15 10:53
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جان متينم فكر كنم انشالله اين آخرين مطلبيه كه تو دل ماماني برات مينويسم قربون شكل ماهت بشم منننننننبوس، دلم واسه حركات نازت زير پوست وجودم تنگ ميشه مامان جون، خدا ميدونه چه حالي دارم، دارم خودمو واسه ديدنت آماده ميكنم فقط از خداي مهربون ميخوام كه سالم باشي ماماني و قدم رو چشم من و بابا بذاري نفسمممممبوسسوالبغلفرشتهفردا ساعت ٧ بايد بيمارستان كيش باشيم ماماني تو دلم ميريم انشالله تو بغلم برميگرديم خونه بسلامتي تا اين موقع انشالله ديگه به اميدخدااااا تو بغل من و بابايي خوشگلممممممجشنبوسآرام

خدايا خودت بهمون داديش خودتم حفظش كن برامون، بهم آرامش بده تا فردا صبح بتونم آماده باشم واسه پذيرايي از فرشته آسموني كه انشالله به خواستت زميني و تو بغليه ما كني و ديدن پسركممحبت خداياااااااا دوست دارمممممممممم، راستي فردا انشالله تولدت با تولد آقا امام رضا ضامن آهوووو  روز يكشنبه ١٦/٠٦/١٣٩٣ يكيه انشالله خود آقا وساطت كنه و سلامتيمونو از خدا بخواد، ماماني خدا نگهدارت عزيزممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)