پسر نازم متين

اولين روز

1393/3/7 22:05
126 بازدید
اشتراک گذاری

آرامبوسمحبتسلام ماماني جوننننن من از امروز تصميم دارم تا ميتونم خاطرات با تو بودن رو از روز اول ثبت كنم عزيزم اين اولين مطلبي هست كه مامان برات با يه عالمه آرزوهاي خوب مينويسه عزيز دلمممممممم. اون شبي كه مامان فهميد تو خوشگلم داري خانواده رو سه نفري ميكني شب تولد مامان ١٣٩٢/١٠/١٦بود اينم اولين نشونه اش بود آخه قربونت بشم مننننننن هفته بعد با با تصميم گرفتيم براي ويزيت بريم تهران خونه مامان بزرگ و بابا بزرگ، آخه خوشگل مامان ما كيش زندگي ميكنيم، خلاصه براي اينكه مطمئن بشيم كه شما تو دل مامان هستي با مامان آذر رفتيم آزمايشگاه و آزمايش رو انقدر نشستيم تا بهمون جواب رو خيلييييي سريع بهمون بدن.... وقتي خانومه توي آزمايشگاه بهم جوابو داد و گفت بله شما باردارين نميدوني مامان چقدر خوشحال شدم وااااااااي كه تو پوست خودم نميگنجيدم مامانيييييييي..... خدارو شكررررر خدارو شكر كه تورو بهمون داد خدايا شكرتتتتتتتتتتتجشن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی
3 فروردین 93 13:29
سلام ممنون از نظر لطفت، من چون با آيپد اين وب رو ساختم و وب با آيپد سازگاري نداره برنامه هارو تا حالا اجرا نميكرد اما منبعد حتماً از شكلك ها استفاده ميكنم