پسر نازم متين

استرس غربال دوم

1393/3/7 22:12
126 بازدید
اشتراک گذاری

بغلمحبتبوسسلااااااام پسريه مامانننننننننننننن الهي كه دورت بگردم قربون اون شكل ماهت بشم امروز كه اين مطلب رو برات مينويسم دقيقاً ١٧ هفته و ٤ روز ٤ شنبه هستش گلم..... نميدوني دو روز گذشته به من و همه خانواده و بابايي چه استرس و ناراحتي وارد شد. پريروز تماس گرفتم با آزمايشگاه پارسه تا ببينم جواب غربالگري دوم شما حاض هستش كه ديدم حاضر و با خوشحاااااااالي رفتم و جواب بردم پيش دكتر احمقم كه ببينم چطوريه، اما چشمت روز بد نبينه مادريييييي دكتر گفت همههههههه چي شما و جواب آزمايش ها و سونو ان تي و همه چييييزت خداروووو شمر سالمه اماااااا...... تو غربال خونت يه مشگل ژنتيكي دارييييي.... خدا ميدونه كه چه حالي شدم و با چه حالي اومدم خونه بابايي. آخه از قبل عيد ما اينجا بودم ماماني البته بابا محمد چند روز قبلش رفت ميش تا كارارو درست كنه واسه تأمين ما ماماني آخه خيليييييي بابات مهربونه پسرممممم.... خلاصه كه اومدم خونه و حسابييييي گريه كردم هم من هم بابايي و ماماني و دايي هات مادر همه غصه خورديم چون فكر ميكرديم دووووووور از جونت ماماني ناقص هستي و بايد زبونم لااااااال نذاريم تا بياي اين دنيا...... وااااااااااااي كه چقدر بد بود كلي نظر و نياز كرديم و زنگ زدم وقت دكتر ژنتيك گرفتم تا بيرم تشخيص بدن احتياج به آزمايش بيشتر و پر هزينه و خطرناكي براي شما هست بديم يا مشگلي زبونم لال دارم يا نه....... خلاصه فردا با كلي خواهش و تمنننننا وقت گرفتم و با مامانب آذر رفتيم مركز ژنتيك براي مشاوره....... خيلي زود رسيديم اما خدااااااارو شكر گذاشتن بريم تو چون حالم خييييلي بد بود مامانيييي به خاطر وجود نازت عزيز دلكممممممممم، وقتي رفتيم داخل و دكتر تا جواب هاي آزمايش و غربال شمارو ديد خنديد و گفت خانم كي فرستاده شمارو؟؟؟؟!!!!! واسه چي اصلاً اومدين؟؟؟؟؟!!!!!! گفت برو خانوم نه خودت نه ني نيت هيييييچ مشگلي ندارين بريد و حتي پول وزيت هم پسمون داد............. نميدوووووووني پسريام چقدرررررررررررررر خوشحال شدم هم من هم بابا كه بهش زنگ زدم همه همهههههههههههههه خييييييليييييي خوشحال شديم و خدارو شكر كرديم واقعاً خدايااااااااا شكرتتتتتتت كه پسرمون سالمهههه و انشالله در پناه حق هموني كه شمارو به ما داده صالح هم باشي عزييييز دلمممممممممم. خيلييييييي دوستت داريم اينارو گفتم تا بدوني از الآن واسه حضورت در زندگيمون متحمل هرررررر سختي هستيم و وجودت واسمون متبرك پسرم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامی الی
25 فروردین 93 21:56
سلام عزيزم ممنون از لطف و نظر مثبتت خيلي ممنون